Skip to content Skip to navigation menu
.

Veelgestelde vragen

Kijk naar de veelgestelde vragen om snel antwoord te vinden op uw vraag. Staat het antwoord dat u zoekt er niet tussen of komt u er niet uit? Neem dan contact met ons op via webshop@maas.nl of bel +31 (0) 40 264 4550.

Heb ik een account nodig om te kunnen bestellen?

Om online een bestelling te kunnen doen, heeft u een eigen MAAS account nodig. Heeft u nog geen MAAS account? Vraag deze dan aan via webshop@maas.nl of bel +31 (0) 40 264 4550.

Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens?

Uw wachtwoord kunt u wijzigen via de “wachtwoord vergeten?” link op de loginpagina of in uw eigen MAAS account. Log in en ga via uw persoonlijke instellingen naar Paswoord en volg de stappen. Het wijzigen van al uw overige persoonlijke gegevens kan alleen via onze klantenservice. Neem hiervoor contact met ons op via webshop@maas.nl of bel +31 (0) 40 264 4550.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Bestellen bij MAAS doet u in 4 eenvoudige stappen:
1. Inloggen
Om online een bestelling te kunnen plaatsen, dient u in te loggen met uw eigen MAAS account.
2. Kies uw product(en)
Plaats het product dat u wilt bestellen in de digitale winkelwagen. U kunt tijdens het bestellen de inhoud van uw winkelwagen bekijken door rechtsboven in uw scherm op de winkelwagen te klikken. Bent u tevreden met uw gekozen producten? Ga dan door naar de winkelmand om af te rekenen.
Tip: Onder bestelgeschiedenis vindt u een overzicht van uw onlangs geplaatste bestellingen via de webshop.
3. Verzend- en betaalmethode
Voor verzending en betaling worden de bij MAAS bekende gegevens automatisch ingevuld. Bij referentie kunt u indien van toepassing uw inkoop-/ordernummer vermelden. Indien niet van toepassing kunt u hier een eigen referentie invullen, voorbeeld: naam van de besteller.
4. Controleren en plaaten bestelling
Controleer nog een keer goed uw bestelling. Zodra u op de knop ‘Plaats bestelling’ klikt, is uw bestelling definitief.

Welke verzendopties zijn er?

Bestellingen geplaatst op werkdagen vóór 17.00 uur, worden na drie werkdagen bij u bezorgd. De kosten voor een levering zijn €15,-. Wanneer u een bestelling plaatst voor €100,- of meer zijn de bezorgkosten gratis.

Hoe kan ik een ander verzendadres kiezen?

Heeft uw bedrijf meerdere vestigingen? Kies dan bij het inloggen op de webshop het gewenste verzendadres. U dient uit te loggen om een ander verzendadres te kiezen.

Welke betaalopties zijn er?

Het is in de webshop alleen mogelijk om op rekening te bestellen. De factuurgegevens zijn reeds bekend bij MAAS en worden automatisch overgenomen.

Kan ik bestelde producten retourneren?

Het is niet mogelijk om bestelde producten te retourneren. Heeft u een vraag of klacht over u geleverde producten? Neem dan contact met ons op via webshop@maas.nl of bel +31 (0) 40 264 4550 en wij kijken graag samen met u naar een passende oplossing.