Veelgestelde vragen

Kijk naar de veelgestelde vragen om snel antwoord te vinden op uw vraag. Staat het antwoord dat u zoekt er niet tussen of komt u er niet uit? Neem dan contact met ons op via webshop@maas.nl of bel +31 (0) 40 264 4550.

 

Heb ik een account nodig om te kunnen bestellen?

Om online een bestelling te kunnen doen, heeft u een eigen MAAS account nodig.

Heeft u nog geen MAAS account? Vraag deze dan hier aan.

Bestelde u voorheen via het online bestelformulier? Deze inloggegevens kunt u ook gebruiken in de vernieuwde webshop.

 

Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens?

Uw wachtwoord kunt u wijzigen in uw eigen MAAS account. Log in en ga via Mijn MAAS naar uw persoonlijke instellingen. Kies voor wachtwoord wijzigen en volg de stappen.

Het wijzigen van al uw overige persoonlijke gegevens kan alleen via onze klantenservice. Neem hiervoor contact met ons op via webshop@maas.nl of bel +31 (0) 40 264 4550.

 

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Bestellen bij MAAS doet u in 4 eenvoudige stappen:

1. Inloggen

Om online een bestelling te kunnen plaatsen, dient u in te loggen met uw eigen MAAS account.

2. Kies uw product(en)

Plaats het product dat u wilt bestellin het de digitale winkelwagen. U kunt tijdens het bestellen de inhoud van uw winkelwagen bekijken door rechtsboven in uw scherm op de groene winkelwagen te klikken. Bent u tevreden met uw gekozen producten? Ga dan door naar afrekenen.

Tip: In Mijn MAAS vindt u een overzicht van uw onlangs geplaatste bestellingen. Hier kunt u met één druk op de knop heel eenvoudig en snel een herhaalbestelling plaatsen. De producten worden dan automatisch in uw winkelwagen geplaatst.

3. Verzend- en betaalmethode

Kies uw gewenste verzend- en betaalmethode en ga dan verder.

4. Controleren en plaaten bestelling

Controleer nog een keer goed uw bestelling. Zodra u op de knop ‘Plaats bestelling’ klikt, is uw bestelling definitief.

 

Welke verzendopties zijn er?

U kunt kiezen uit twee verzendopties:

1. Standaard levering

Bestellingen geplaatst op werkdagen vóór 17.00 uur, worden binnen drie werkdagen bij u bezorgd. De kosten voor een standaard levering zijn €15,-. Wanneer u een bestelling plaatst voor €100,- of meer zijn de verzendkosten gratis.

2. Spoed levering

Bij een spoedlevering wordt, wanneer u uw bestelling op werkdagen vóór 12.00 uur plaatst, de volgende werkdag nog bezorgd. De extra kosten voor een spoedlevering zijn €15,-.

 

Hoe kan ik een ander verzendadres kiezen?

Heeft uw bedrijf meerdere vestigingen? Kies dan nadat u zich heeft ingelogd het gewenste verzendadres. Dit kan ook tussentijds aangepast worden. Let wel op dat uw winkelwagen dan automatisch wordt geleegd.

 

Welke betaalopties zijn er?

Het is in de webshop alleen mogelijk om op rekening te bestellen.Het facturatieproces blijft hetzelfde en zal niet worden veranderd door de vernieuwde webshop.

 

Kan ik bestelde producten retourneren?

Het is niet mogelijk om bestelde producten te retourneren. Heeft u een vraag of klacht over u geleverde producten? Neem dan contact met ons op via webshop@maas.nl of bel +31 (0) 40 264 4550 en wij kijken graag samen met u naar een passende oplossing.